Wzory dokumentów

Jak napisać CV?

Dobre CV, czyli jakie? Takie, dzięki któremu osoba prowadząca rekrutacje zaprosi Cię na rozmowę. Takie, które pokaże, że posiadasz odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności by zdobyć zatrudnienie.

Dobre CV to takie, które jest czytelne i w przejrzysty sposób pokazuje wszystkie niezbędne informacje na Twój temat. Kreatywność jest w cenie, pamiętaj jednak, że klasyka to moda ponadczasowa i to w jej nurcie najbezpieczniej przygotować dokumenty aplikacyjne.

O czym należy pamiętać?

Po 1. Jedyne dopuszczalne formaty pliku to doc. i pdf.

Po 2. Długość CV nie powinna przekraczać dwóch stron A4 (bez względu na długość Twojego dorobku zawodowego).

Po 3. Pamiętaj o właściwym nazwaniu pliku (np. imię_nazwisko_CV.doc).

Po 4. Pamiętaj przesłać CV z profesjonalnego adresu e-mail (np. imię_nazwisko@nazwa-domeny.pl).

Po 5. Pamiętaj o zatytułowaniu maila oraz wpisaniu treści. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz!

Jak powinno wyglądać Twoje CV?

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny