Porady

Jakie informacje powinny zawierać referencje?

1.    Od kogo warto uzyskiwać referencje?

  • Byli pracodawcy
    • Przełożeni
    • Współpracownicy
  • Wykładowcy, nauczyciele
  • Z miejsc, gdzie odbywaliśmy staże, praktyki, wolontariaty, itp.

2.    Co powinny zawierać referencje?

  • Dane instytucji/osoby je wystawiającej oraz jej stanowisko
  • Nasze imię i nazwisko, zajmowane stanowisko/tytuł zawodowy
  • Okres współpracy
  • Główny zakres obowiązków
  • Kluczowe cechy osobowości
  • Powód odejścia z firmy

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny