Aktualności

05.12.2016 Happy workplace. Czy warto myśleć o szczęściu zespołu?

Szczęśliwi pracownicy są o 12% bardziej produktywni. Firmy promujące ideę wspólnej zabawy mają lojalnych i zaangażowanych pracowników. Jak jednak wprowadzić do firmy ducha radości? 

Jak przekonują Adrian Gostick i Scott Christopher w swojej książce „The Levity Effect: Why it Pays to Lighten Up” w pracy i biznesie warto korzystać z mocy śmiechu i zabawy. Dlaczego?

Pomaga budować koleżeńskie relacje

Zwiększa produktywność

Pozytywnie wpływa na lojalność i satysfakcję pracowników

Zachęca do kreatywności i promuje innowacyjne podejście do działania

 

Czytaj dalej...

Czytaj więcej


30.11.2016 12 rzeczy, które ludzie sukcesu robią w ciągu ostatnich 10 minut pracy

Możesz spędzić ostatnie dziesięć minut dnia pracy patrząc na zegar i odliczając minuty do wyjścia. Możesz też spożytkować ten czas na zaplanowanie i ułatwienie sobie następnego dnia.

- To jak zakończysz dzień pracy, jest bardzo ważne - mówi Michael Kerr, międzynarodowy mówca biznesowy i autor książki "The Humor Advantage". - To może korzystnie wpłynąć na nastrój podczas reszty dnia, relacje osobiste, ogólny poziom zadowolenia oraz to, jak dobrze będziesz spać w nocy - dodaje.

Czytaj dalej....

Czytaj więcej


28.11.2016 10 rzeczy, które cechują ludzi pewnych siebie

Pewność siebie to cecha przydatna w karierze, i w życiu prywatnym. Ta "prawdziwa" pomaga wywierać wpływ na swoje życie i otoczenie, "fałszywa" - często wynika z niepewności.

Travis Bradberry z portalu Enterpreneur podzielił się na łamach Business Insidera 10 rzeczami charakterystycznymi dla osób pewnych siebie.

Co ważne, nie są to cechy, z którymi trzeba się urodzić. To bardziej umiejętności, nad którymi należy pracować każdego dnia.

Czytaj dalej...

Czytaj więcej



18.11.2016 6 wskazówek, które pomogą ci poradzić sobie z zazdrością

Twój kolega dostał podwyżkę? Rozpoczął pracę nad ciekawym projektem, którym ty chciałeś się zająć? Zazdrość nigdy nie jest łatwa do opanowania. Zanim po raz kolejny pozwolisz jej przejąć stery, zastanów się, co tak naprawdę może być jej przyczyną.

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu w Cincinnati, pracownicy, którzy odczuwają zazdrość w stosunku do swoich kolegów, są zdecydowanie mniej produktywni. Skupiając się na egoistycznych pobudkach, zamiast na zadaniach, automatycznie obniżają swoją efektywność.

Gdy drażnią cię zawodowe sukcesy innych, zaczynasz się pogrążać w rozmyślaniach. Analizujesz wszystkie sytuacje, porównujesz się z kolegami, wyolbrzymiasz nawet najdrobniejsze wyrazy uznania, jakimi szef obdarza innych. Próbujesz uleczyć urażoną dumę, pogrążając rywali, i tak oto światu objawia się twoje drugie ja.

Czytaj dalej...

Czytaj więcej


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny