Metody pracy

AC/DC

Najtrafniejsze metody oceny kompetencji, wspierające strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi.

Assessment Center - rekrutacja zewnętrzna, rekrutacja wewnętrzna, planowanie zasobów ludzkich

Stosowana przez nas metodologia umożliwia efektywne zbadanie kompetencji i potencjału obecnych lub przyszłych pracowników. Dokonana z wykorzystaniem tej metody ocena formułowana jest w oparciu o obserwację Kandydatów lub pracowników, poczynioną podczas wykonywania przez nich szeregu odpowiednio dobranych zadań, najczęściej zbliżonych do występujących w organizacji na określonym stanowisku.

Development Center - realizacja projektów rozwojowych

Zastosowanie tej metody umożliwia obiektywne zdiagnozowanie potencjału pracowników oraz określenie możliwości maksymalnego wykorzystania posiadanych przez nich umiejętności oraz predyspozycji dla przyszłego ich rozwoju.

Etapy realizacji projektów AC/DC:

Korzyści z zastosowania:

  • wysoka trafność oceny uczestników
  • bezstronna ocena kompetencji
  • precyzyjne określenie kluczowych kompetencji, które powinien posiadać Kandydat na dane stanowisko
  • identyfikacja menedżerów o najlepszym profilu kompetencyjnym
  • konfrontacja obiektywnej oceny kompetencji wraz z samooceną
  • zbudowanie adekwatnych planów rozwojowych uwzględniających oczekiwania uczestnika
  • zaangażowanie pracowników w wykonywaną pracę
  • lojalność wobec pracodawcy
  • poczucie ciągłego rozwoju zawodowego

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny