Strefa Kandydata

Warszawa - ogłoszenia

REKRUTACJE - WARSZAWA


Dla naszego Klienta, lidera w produkcji specjalistycznych maszyn i kompletnych rozwiązań dla przemysłu szklarskiego, poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko: 

 

KSIĘGOWA

Miejsce pracy: okolice Pruszkowa (b. dobry dojazd) 

Nr referencyjny: PRO197 

 

 

Do  obowiązków  osoby  na  tym  stanowisku  będą  należeć:  Księgowanie  faktur  zakupowych,  wystawianie  faktur zaliczkowych  oraz  za  sprzedaż  maszyn,  kontrola  należności,  przygotowywanie  płatności,  księgowanie  wyciągów bankowych,  przeksięgowania  między  kontami,  uzgadnianie  sald,  księgowanie  amortyzacji,  rozliczenia międzyokresowe  kosztów,  wycena  waluty  obcej,  wycena  należności,  wyliczenia  i  księgowanie  rezerw,  księgowanie raportów  kasowych  –  kontrola  kasy,  rozliczanie  podróży  służbowych,  sporządzanie  deklaracji  VAT,  wyliczenia zaliczek  CIT,  raporty  GUS,  zamknięcie  miesiąca,  sporządzanie  sprawozdań  finansowych  –  bilans,  rzis,  cash  flow, rachunek  przepływów  pieniężnych,  informacja  dodatkowa,  rozliczenia  roczne  –  deklaracje  CIT,  PIT,  podatek  rolny, podatek od nieruchomości, współpraca z firmą doradczą w zakresie cen transferowych, raporty na potrzeby centrali, polityka  rachunkowości,  przygotowywanie  na  potrzeby centrali sprawozdania zgodnego z IFRS, współpraca z audytorami.

 

Od Kandydata oczekujemy:

  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Księgowa (doświadczenie w firmie z branży technicznej 
  • będzie dodatkowym atutem) 
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ogólne i skończony kurs rachunkowości, księgowości 
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie 
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, dokładność 
  • Umiejętność pracy w grupie 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 
  • Umiejętność analitycznego myślenia 
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. 

Oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie 
  • Szkolenia wstępne i możliwość podwyższania swoich kwalifikacji 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Niezbędne narzędzia pracy 
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne 

 

Aplikacje z podanym numerem referencyjnym (PRO197) prosimy przesyłać na adres e-mail: patrycja.banasik@pmpdevelopment.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”

 


Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usług informatycznych, poszukujemy

 

DYREKTORA obszaru USŁUG dla SEKTORA PUBLICZNEGO 

Miejsce pracy: Warszawa 

Numer referencyjny: PRO155

 

 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: za realizację celów biznesowych w obszarze dostarczania projektów w sektorze publicznym oraz zarządzanie zespołem.

 

 

Od Kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • min. 10-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w obszarze sprzedawania i dostarczania usług rozwoju i integracji systemów IT i utrzymania aplikacji w sektorze publicznym
  • doświadczenia w zarządzaniu średnią kadrą managerską, kierownikami projektów oraz pośrednio zespołem ok. 20-50 osób
  • praktycznego doświadczenia w zarządzaniu operacjami w IT (analizy wskaźników biznesowych i projektowych)
  • znajomości procesów i metodyk dostarczania usług integracji systemów, rozwoju oprogramowania i utrzymania systemów 
  • praktycznej znajomości metod zarządzania projektami oraz zarządzania jakością i ryzykiem
  • znajomości metod kosztorysowania projektów wdrożeniowych i usług utrzymaniowych 
  • praktycznej znajomości formalnych metodyk wyceny oraz zarządzania projektami i usługami stosowanymi w sektorze publicznym 
  • doświadczenia w planowaniu, kosztorysowaniu i realizacji kontraktów o dużej skali z instytucjami publicznymi, w tym w sprawowaniu nadzoru nad podwykonawcami
  • doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i ofertowaniu instytucji publicznych
  • praktycznej znajomości prawa zamówień publicznych
  • orientacji na wyniki
  • umiejętności współpracy z innymi pionami organizacji (HR, Finanse, Legal, Sprzedaż) oraz z globalnymi strukturami firmy
  • umiejętności zarządzania zespołem w tym umiejętności planowania i budowania kompetencji zespołu, motywowania i utrzymywania wysoko wykwalifikowanych kadr 
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • kreatywności i proaktywnego podejścia w działaniu i w rozwiązywaniu problemów
  • biegłej znajomości języka angielskiego 

 

Oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole, miłej i przyjaznej atmosferze
  • udział w ciekawych projektach
  • podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach zewnętrznych, konferencjach i spotkaniach branżowych, szkoleniach wewnętrznych) 
  • dostęp do nowych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy uzależniony od wyników
  • opiekę medyczną (Medicover), dofinansowanie do karty Benefit Multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych; możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy lub dodatek (miejsce parkingowe), laptop, telefon komórkowy, monitor zewnętrzny)

 

 

Aplikacje z podanym numerem referencyjnym (PRO155) prosimy przesyłać na adres e-mail: monika.olszak@pmpdevelopment.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacji Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”

 


 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny